sobota, 1 stycznia 2011

085. ROK 2011!!! (by polskajulka)

Cześć, witam was w roku 2011!!! Miałam napisać dziś ok. 1 (w nocy) ale przyszła do mnie sąsiadka na sylwestra i nie wypaliło :-(   O 12 byłam z rodzicami, siostrą (Zuzia) i sąsiadką i jej tatą na rynku bo ja mieszkam mniej więcej w centrum miasta :-) No i my nie mieliśmy petard ale oni mieli ładne. Albo mieli takie motylki-fajerwerki i jeden myślałam  że mnie trafi a jednak wylądował 1 metr przede mną, a drugi motyl leciał, leciał i leciał robiąc zawijasy i nagle wycelował we mnie, moją mamę i Zuze! Ale nagle, metr przed nami wylądował, tak jadąc po śniegu (inaczej mówiąc zarył w śnieg ale nadal latał "pchając" ten śnieg)
No dobra, na sylwester zmieniłam tło. Ładne?  :-9 (to buźka imprezowicz!) No dobra, teraz:
- relacja z wyścigu
- Butterfly na lodowisku

ZACZYNAMY!!!
Startowało dwóch zawodników:
Dizzy z Pet Issland i Quik z naszego miasta, LPSland. Zaczeło się okropnie: Dizzy wyprzedziła Quika już na starcie, ale ten się nie poddał. Ruszył w ślad za nią, jednak powoli. Nagle samochód Dizzy zaczął zwalniać. Okazało się, że turbodopalacz, którego Dizzy użyła na starcie, trwa kilka sekund. Do mety pozostało 5 metrów, więc Quik uruchomił turbodopalacz i WYGRAŁ!!!!!!





****************************************************************
Otwarcie lodowiska:

Na zdjęciu poniżej Butterfly na lodowisku
Prawda, że ładna???

PAPAPA!!!

12 komentarzy:

  1. Fajnie :)
    Ja też opiszę - jak każdy xD
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak konik, ładny.
    Ja mam chyba z 5 (jak nie więcej) koników 0.o!!!
    Wpadniesz do mnie?
    nie wchodzisz.
    lps-przyjaciele

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! na moim blogu napisałaś że możesz mi zrobić nagłówek. No więc ja chcę. Dzięki za propozycję :) chciałabym z kotem. Ok? A co do notki: FAJNA!! I wogule twój blog jest pięknie wystrojony na sylwester z boku!!

    lili

    OdpowiedzUsuń
  4. mój numer gg. 8040996 nie pisać do mnie!!! PISAĆ DO MNIE MOŻE TYLKO POLSKAJULKA!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wejdziesz do mnie i skomciasz bo tylko(teraz) mam 1 komenta ?
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie że możesz skopiować tpo zdjęcie z sesji pieska Dingo :) iga2000 z moje-lps-blog.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. a mogę z notki nr. 7 skopiować mrówkojada ale napisać że z Twojego bloga i wogule... ok?

    OdpowiedzUsuń
  8. by polskajulka3 stycznia 2011 07:21

    Do O moich petkach: Oczywiście
    Do Pusi: Ja nie mam GG bo nie moge na moim zainstalować.

    OdpowiedzUsuń
  9. ok, ale zrób mi i prześlij na e-mail

    laurunia@windowslive.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem też Pusią bo mi się jakąś ksywaka zmienia

    OdpowiedzUsuń