piątek, 21 stycznia 2011

097.Kilka rzeczy:-) (by polskajulka)

HEJ widzicie że zmieniłam tło. Ładne? No dobra zacznijmy od konkursu http://julkaispolka.blogspot.com/  na najlepsze zdjęcie. Zgłaszam to:
NIE KOPIOWAĆ!!!!!

********************************

Teraz o nowych lps, które znalazłam w necie:
Zalety: przesłodki
Wady: jest jakby komuś się nie chciało malować i zrobił na jeden kolor :-/
Zalety: Śliczne kolory i wzorki...
Wady: przypomina tego z pocztówki, ale nim nie jest i kosztuje ok. 50 zł a jest bez dodatków :-/
****************************
Na allegro są lps w przecenie.... na 5 zł albo na 8.99 zł. Mnie się by bardziej opłacało tego za 8.99 bo ten kto sprzedaje tego za 5.00 mieszka w szczecinie i przesyłka dość drogo kosztuje.. a ten drugi jest w Poznaniu i można odebrać osobiście.
***********************************
U mnie w sklepie są te najnowsze lps!!! Mam już jednego ale o nim w następnej notatce.
**************************
PREZENT DLA WERONIKI Z BLOGA http://littlest---pet---shop.blog.onet.pl/ Z OKAZJI URODZIN:
UWIELBIAM JEJ BLOGA!!!!!!!!!

papa!!!


 

4 komentarze: