wtorek, 4 stycznia 2011

087. O wakacjach i wyniki wyborów miss LPS (by polskajulka)

HEJ nie wiem jak wy, ale ja zapomniałam, jak to było w wakacje. No właśnie dlatego, by wam się nie zapomniało o wakacjach, takie zdjęcie:
Kilka zdjęć moich lps z wakacji nad morzem.
Kupiłam tam Dagmare (psa z kojcem), Jessike (psa i ptaka), Leona (tego morsa), Sedne (też stąd), Laure i Dropsa (byli razem w zestawie ; drops to dog niemiecki, a Laura to pudel), Igo i Chochlika (byli ze starej serii) Fante (była z pawiem, ale paw należy do Zuzi), Ernesta (to szop pracz ; był z bobrem, ale bóbr jest Zuzi) i oposa Anie (była w pojedyńczym. Zapraszam na: http://julkaispólka.blogspot.com/ i głosowanike w konkursie. No a skoro o konkursie, to w Wyborach Miss LPS wygrał...

BRAWO!!!!!!!!

Drugie miejsce zajął szop pracz z jednym głosem.



************************
No dobra na zakończenie:                            
Te okropne Blythe! Zuzia dostała tą z myszą..... a moja kuzynka ma tą z koniem. Gdybym miała jakąś wybrać (a nigdy tego nie zrobie) wybrałabym tą z sarną. Najbrzydsza jest ta z pająkiem. Albo wiecie co? na ulotce do lps o blythe, pisało tak:
"Do LPS dołączyły śliczne laleczki"
To nie prawda!!!
A zresztą  nie ma co chisteryzować, i tak ich nigdy nie kupie!
PAPAPA!!!

12 komentarzy:

  1. Flee... Nienawidzę Blythe.
    I fajne foty i mam tego pieska,
    u mnie to Volturia ^^
    Skomciaj u mnie - jutro notka wcześnie bo jestem chora i an razie nie chodzę do szkoły.
    Pozdro ;)
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok możesz :)
    Hmmm... Zauważyłam,że masz
    z boku strony morsa LPS i taką pandę(misia)
    fioletowego i mem te LPS.U mnie pandka(miś)to Bill,a mors to Diulos xD A ty masz te LPS ?
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Fajna nocia, ja też nie nawidzę blythe!!! TO NAJGORSZE LALKI NA ŚWIECIE!!! Dzięki za kom :)A ten piesek co wygrał, mam go, nazywa się Blanka. I fajnie, ze przypomniałaś mi o wakacjach, bo prawie przez tą szkołe zapomniałam XD

    lps-przyjaciele

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna notka. do by polskajulka - masz już dla mnie ten nagówek?

    OdpowiedzUsuń
  5. W TEJ NOTCE TYLKO BLE SĄ BLETHE(BLYTHE-SRYTHE)

    OdpowiedzUsuń
  6. No te lalki są na prawdę brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ej nie przesadzajcie co wy do nich macie ja mam jedną i to tą z pająkiem jest śliczna i wcale tak nie wygląda jak na tym obrazku i one nie mordują lps one im zapewniają bezpieczeństwo a tak w ogóle to te fotki gdzie są zielony czy takie mroczne to są przeróbki weźcie ich nie obrażajcie
    !!!!!!!!! moje 13 lps je bardzo lubią a tak w ogóle świetnie się nią bawię bo ona gotuje pożywienie by np mój labradoole niesparzył swoich łapek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej
      zgadzam się z tobą
      jesli tak bardzo lubisz lps i blythe to chciałabym mieć z tobą jakis kontakt mam konto na you tube TheOlkama jesli nie masz konta na you tube to bardzo prosze zrób
      albo napisz mi na czym masz konto na mój e-mail: Areta.7@wp.pl

      Usuń
  8. biedne petki....
    najchętniej to bym kupiła te zestawy z blythe i sprzedałabym na allegro te ochydne lalki

    OdpowiedzUsuń
  9. co wy macie do blythe są tylko inne i dlatego są wyjątkowe ja będe miała blythe ze skuterem

    OdpowiedzUsuń
  10. czemu tak gadacie o blythe?!
    mi nie przeszkadza że do paru pet shopów będą
    ja tez tak sądziłam kiedys że sa głupie itd. ale kiedy dostałam jedną od cioci to mi sie bardzo spodobała i mam nawet bloga o niej!
    oto on : http://zaziu79.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń