niedziela, 9 stycznia 2011

090. Nowe lps Julianny (by polskajulka)

HEJ teraz kilka rzeczy do wyjaśnienia:
 - u julkaispolka był filmik i pisała, że 2-ga część będzie u mnie. Wstawie jak bede mieć czas.
 - Do lili: no teraz lepszy adres. Zmieniuć ci napis na tym nagłówku?

No dobra, to na tyle. Oto nowe lps julkaispolka (julianny z tego bloga):






(ta małpka jest w poznanskim smyku a ja dziś jade do poznania okolo 1-szej ale na smyka nie mam co liczyć bojedziemy: do mcdonalda potem, carfur (tam są ładne lps), kino i ikea (po krzesła do biurka)

















Ma jeszcze tego miśka z tygrysem. A więc te lps były w smyku, więc był też ten pies z butem. trzymajcie kciuki, żeby był też w carfurze. Jeśli by była to dziewczyna, to będzie Paris, a jeśli chłopak, to (chyba) Toffi :-D I jeszcze jedno: ten miś ma.... kubraczek!!! Czy to nowa moda dla LPS?

PAPA!!!

PS I trzymać kciuki za Paris albo Toffiego!

I foto na koniec:

6 komentarzy:

  1. Super nota ;)
    U mnei NN !
    Proszę powiedz w komie co sądzisz o moim pomyśle xD
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  2. No możesz zmienić. Bo ja zmieniłam ale nie ładna czcionka i zapomniałam kolor dać. Jak masz czasz to możesz przerobić. U mnie 3 nieocenione notki!
    Zapro!
    www.wszystko-o-lps-lili-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta małpa. U mnie też są takie w smyku, alee drogie.
    U mnie NN!!! Skomentuj!!

    lps-przyjaciele.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki bo są słodkie :)

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna notka teraz będę częściej tu wchodzić:-)

    OdpowiedzUsuń