niedziela, 23 stycznia 2011

099.Prawie setka i nowe lps (by polskajulka)

Hej, już prawie setka! A dokładniej 99 notatka! A jeszcze niedawno, 15 sierpnia pisałam pierwszego posta... no nic nowe lps moje i Zuzi:

Najpierw Zuzi:

To piękny lps, ale ja znalazłam lepszego...
Imie: Sara
Przyjaciel (z karty): jaszczurka
Dodatek: but


***********************

Oto mój:


Haha i który lps jest lepszy?!

Imie: Falon ~~~~~~~ (takie jakby fale)
Praca: Najlepsza surferka
Stanowisko: Najlepsza surferka..
Dodatek: wodorosty na piasku
Przyjaciel (z karty): szara lotopalanka :-)
A na dodatek ona się błyszczy jak wąż :-D

***********
I mam new gazetkę lps. Nie przegapiłam żadnego, ŻADNEGO numeru!!!
I na końcu są takie ładne, nowe lps!!!

PAPA!!!


 

5 komentarzy:

  1. Mi si,ę bardziej podoba piesek ale rybka też fajna.
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  2. O moich petkach24 stycznia 2011 06:08

    Ja też widziałam tą rybkę w skelpie. ale tata powiedział że nie kupi mi tego bo bardziej się opłaca kupić 2. A ja ją chciałam. I też chciałam ją nazwać Falon! :) śmiesznie. Ja też nie przegapiłam żadnego numeru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba bardziej piesek.
    Ale rybkę też mam mieć zamiar, bo jest urocza ;)!
    lps-przyjaciele

    OdpowiedzUsuń
  4. Piesek jest ładniejszy:-) Jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z lps-przyjaciele

    OdpowiedzUsuń