środa, 5 stycznia 2011

088. Na konkurs lpsfankaanka i super lps (by polskajulka)

HEJ przejadłam się dziś ogórkami......  zjadłam na obiad chyba trzy... i to baaardzo słone i baaaardzo ukiszone.Dobra, jak głosi tytół, lps na konkurs z bloga http://lpsfankaanka.blog.onet.pl/
Miało się dorysować paint'em strój dla lps'a. Mój to kotek idący do ślubu...
 Myślę, że ładny.
i wiecie co? Ta dziewczyna z http://moje-lps-blog.blog.onet.pl/ ma tego lps:

Jest prześliczny. Ja jutro jadę doPoznania (chyba) po krzesło obrotowe, i może wstąpie do caerfour   (czyt. karfur) i morze on będzie! Bo ja z carfura mam:
kate (kot) i salem (lew), Kasie (sarna), Sopran (sznaucer). Trzymajcie kciuki, żeby był ten albo taki z łódką!

PAPA!!!

PS w notatce sylwestrowej był kotek imieniem Dizzy. Ten kotek naley do Zuzi. Ten kot jest też w tej notatce. to ten przerobiony.

8 komentarzy:

  1. Ok i możesz skopiować tego jaguara.
    Ja chyba na następny tydzień pojadę do TESCO i chyba będzie ten albo ten z łódką a dziś s kupiłam pszczółkę.
    Skomciaj u mnie.
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  2. łądny strój dla petka. ja też chyba wezmę udział. właśnie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a co z moim wiesz, nagłówkiem? już robisz? bo ja zrobiłam tym czasowy, (nie zbyt ładny)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że ma tego spanielka!!! On jest śliczny! U mnie NN!!!

    lps-przyjaciele

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam pieska z łódką jest to owczarek niemiecki.

    OdpowiedzUsuń
  6. zrób notke pomagam lps np moze uratowac zycie ten 1 sms no a blog super

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tego pieska ;3 moja najlepsza psina z calych lps :)

    OdpowiedzUsuń