czwartek, 13 stycznia 2011

094. O grze SPORE (by polskajulka)

HEJ dziś notatka o grze SPORE. Oto kilka moich dzieł:
Moim ulubieńcem jest CiepłoVelutchi. Zaraz po nim jest Ognik, potem Zajt, potem Bławatek, potem Pinkshow i na końcu Różomyt. Teraz ze dwie animacje:

 

Robiła go Zuzia.
Tego też Zuzia.

*************

Pewnie myślicie sobie: "Dlaczego każdy ma skrzydła?". Oto odpowiedź:
- Bo bez skrzydeł ani rusz! Naprawdę! Ja kiedyś miałam tak dwa razy, że miałam gniazdo na górze! Tak wysokiej i stromej, że wejść nie mogłam! Najpierw musiałam dać się zabić, żeby się od nowa odrodzić! A po za tym, to np. jeśli spotkam tego epickiego (czy jakoś tak), to bez skrzydeł nie mam szans na ucieczkę!

Oto odpowiedź. Może założę blog o sporach? Piszcie, czy wy macie grę SPORE i czy lubicie w nią grać, czy wam się notatka podobała i czy chcielibyście blog o sporach?

PAPAPA!!!

PS nic nie kopiować!!!!

10 komentarzy:

  1. Wiesz raczej nie za bardzo poświęcić całą notkę grze nie LPS.Ja nie wiem czy założyć czy nie bo ja nie wiem co to jest ;p I nikt goko znam(oprócz cb) nie gra w te grę no ale to twój wybór.Skomentuj u mnie !
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  2. O moich petkach13 stycznia 2011 10:36

    Hmmm... ja nie znam tej gry, ale czy naprawdę wolisz SPORE niż LPS? Bo na to wygląda. Naprawdę, zastanów się czy wolisz ten blog czy chcesz dwa i zawracać głowę sobie blogami, czy też zapomnieć na zawsze o pet-shopach i poświęcić swoje życie SPORE. Ja bym tak nigdy nie zrobiła. Jak uważasz, wolisz LPS SPORE czy też zabieganą głowę blogami. (BEZ URAZY) Ale SPORE to smoki... i ... może lepiej kup sobie smoka LPS?... jeśli wogule są... jeśli są to przeróbki. No trudno. Obyś nie podieła decyzii zlikwidowania tego bloga. Już wolę żebyś miała 1, a ładny. Bo 2 a różnie (łądne, brzydki) to tak nie fajna sprawa. A więc pozdrawiam was i zapraszam na mojego bloga, bo nikt ostatnich 3 NIE SKOMENTOWAŁ!!!

    www.wszystko-o-lps-lili-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie wiem co to za gra. A drugi blog by mi nie przeszkadzał. Ja sądzę, że ty powinnaś podjąć tą decyzję. Zapraszam opowiadanko!! JulkaiSpólka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Ja nie wiem nawet co to za gra.
    Ja bym nie zakładała kolejnego bloga.
    Izyda
    lps-i-izyda

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej masz dużego pluszaka LpS?Jeśli tak podałabyśmi kod,bo moja siora potrzebuje na stronę internetową.

    OdpowiedzUsuń
  6. Angzelle
    czy ty nie wiesz że jak ona ma to nie da się dwa razy wpisać ?? wtedy ona nie będzie miała frajdy, a tak wogule Vipów już niema. co ty nic nie wiesz o LPS??? a wogule z jakiego bloga jesteś????

    OdpowiedzUsuń
  7. komek za udział w konkursie Sylwkowym(nie wiem czy brałaś udział czy nie bo chyba napisałs który LPS TOBIE się podoba ale i tak dom ci komy :)))
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  8. To za zgadnięcie
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  9. I to tez !
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  10. Wstawiam twój blog do linek :-)

    OdpowiedzUsuń