środa, 12 stycznia 2011

092. Moje lps (by polskajulka)

HEJ dziś tak szybciej. Jutro mam spr z przyrody z 11 tematów. Dzisiaj miałam wystawiane pierwsze oceny na semestr. Jak będę mieć już wszystkie, to napisze. No dobra, o moich lps:
Ile ich mam: 80 + Zampi (deco pets)
Teraz pewne grupy:
Psy: 20
Koty: 8
Owady:
- biedronki: 1
- ślimak: 1
- ważka: 1
- motyl: 1
- mrówka: 1
Misie:
- pandy: 3
- koala: 1
Ptaki:
- pingwin: 1
- rajski ptak: 1
- pelikan: 1
- struś: 1
- koliber: 1
- sowa: 2
- Tukan: 1
Gryzonie:
- świnki morskie: 2
- chomiki: 2
- szynszyle: 2
- króliki i zające: 4
Płazy/gady:
- wąż: 1
- żaba: 1
- jaszczurka: 1
Zwierzaki wodne:
- wieloryb: 1
- rybka welonka: 1
- mors: 1
- ośmiornica: 1
Inne:
- krokodyl: 1
- małpka: 1
- Kangur: 1
- Owca: 1
- krowa: 1
- słoń: 1
- świnka: 1
- lew: 1
- szop pracz: 1
- sarna: 1
- jeż: 1
- opos: 1
- kret: 1
- Hipopotam: 1
- wiewiórka: 1
- konie: 1
- wydra: 1
- żółw: 1

Ufff ...... uf... ufffff......ufff..... Wiecie ile to sie pisze?!
No dobra, na osłodzienie:



Śliczny flaming, śliczny corgi. Niestety corgi jest w zestawie z blythe. A flaming jest w tym:
Ładny. Drugie miejsce po cocel spanielu.


No dobra. Pamiętniki lps (tylko takie które znam):
No chyba starczy. Tam są ciekawe notatki. Najładniejszy z tych lps moim zdaniem to dingo, a najlepszy blog ma moim zdaniem roger.
 Inne są też fajne, ale to takie "naj"

PAPA!!!
PS piszcie czy wam się podobało.

4 komentarze:

  1. O moich petkach12 stycznia 2011 10:33

    cześć! widzę że zainspirowała cię moja notka, kiedy też pisałam ile czego mam. :) cieszę się że Ci się podobała :) (nie jestem na Ciebie zła że skopiowałaś bo może pierwsza wpadłaś na taki pomysł ale dopiero teraz go piszesz albo poprostu spodobała ci się moja notka :)
    pozdro i zapro!
    wszystko-o-lps-lili-lps.blogspot.com

    lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio :))
    Skomentujesz u mnie :)
    Mi z tych blogów najbardziej podoba się blog Dinga fajnie piszę i dużo.Roger niestety jest na końcu bo on przecież zawsze piesze tylko,że nie ma o czym pisać i nudy ;p
    Oczywiście bez jakiejkolwiek urazy ^^
    Głównie dla Rogera - przecież gażdy ma inne gusta :)
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka i sporo masz pet'ków;-)

    OdpowiedzUsuń