środa, 26 stycznia 2011

100. Setna notatka:-D (by polskajulka)

Hello!!! Dziś święto setnego posta!!! Ale najpierw takie PS:
PS do anonimowy (nie chodzi o lpsfankę):
Pod poprzednim postem był taki komentarz:
"Anonimowy pisze...
Piesek jest ładniejszy:-) Jak dla mnie."
I to nie była lpsfanka. I niech ten Anonimowy jeśli czyta ten post, to niech poda swój nick. Ewentualnie blog (jeśli ma).

PS do wszystkich:
Jestem chora i wczoraj przez pół dnia grałam w lps VIP!!! One nadal istnieją!!! :
http://www.hasbro.com/littlestpetshop/pl_PL/vips/game.cfm (jak to klikniecie to wejdziecie)
I jeszcze jedno do vip: tam jest taka gra w szukanie przedmiotów. Jest u ślimaka i u wiewiórki. Ja grałam w oba i oba znalazłam. I wiecie co??? U wiewiórki było takie fajne coś do udekorowania ogrodu (nie powiem co) a u ślimaka................. 25 monet! Więc u ślimaka się nie opłaca!!! To u wiewiórki było warte (na oko) ok. 300 monet!!! Bo bardzo fajne! I jakby ktoś chciał mnie mieć jako przyjaciela na vip to jestem:
Lenka(pol) i Pawik(pra). Przypominam, że Pawik to paw a Lenka to pingwin. I wiecie co jeszcze? U pawia miałam 756 monet! A u Lenki 200 :-( i wydałam na sadzawke :-). Ok dość o vip.
******************************************

To plan marketu.NIE KOPIOWAĆ!!!!
Teraz kilka zdjęć:

 
tylko 2

*********
Rozwiązanie konkursu!!!


Pierwsze miejsce ma:



Julkaispolka!!!

Oto dyplom dla niej:

Wszyscy inni odpowiedzieli żle!!!

Bo wszyscy mówili, że mam tego:

A ja mam tego:

Z tamtym psem była pomyłka bo jam bardzo podobnego, takiego. który był w kuli z pająkiem.



I jeszcze mój prezent od lili:



I wiecie co???  Oto hit sezonu!!!:
gdyby co, to ja tą biedronkę nie ściągnęłam od lps-przyjaciele.

Super, nie?


To papapa!!!

6 komentarzy:

  1. Fajnie że już 100 notek!!
    lps-i-izyda

    OdpowiedzUsuń
  2. anonimowy nie jest zajerestrowany nie ma nazwy ani bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale sklep!!:-OOOO

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowości to starocie!!! Ja je widziałam prawie rok temu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do tych 2 zdjęć mam morsa;)Zapraszam na blog Nasz-Littlest-Pet-Shop.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń