wtorek, 11 stycznia 2011

091. Nowy lps Zuzi (by polskajulka)

HEJ a więc w niedziele byłam w Poznaniu i...........  nie było ciekawych lps!!! :-( Były:
-królik + rabatka
- kotek-diabeł + myszka-anioł
- mewa + ciasto (Zuzia ją ma)
- pojazd dla lps

I jeszcze ze 2 zestawy, których nie pamiętam :-/

No i były z pocztówki: gąsienica, pies, szynszyla, łabądź i nagle kotek... gdy Zuzia go zobaczyła, od razu powiedziała, że go chce. Zastanawiała się jeszcze nad czymśtam, i mogłam jeszcze jej "porwać" tego kotka, zobaczyłam książkę, a dokładniej  Magię Avalonu:
(to ta po prawej). Mam oczywiście (bo jestem fanką czytania) Skrzydła Laurel. I wiecie co?  W roku 2009 firma The Walt Disney  wykupiła prawo do ekranizacji tego filmu.  Wejdzie na ekrany już w 2011 roku (czyli w tym)! Główną rolę powierzono Mayli Cyrus. No dobra i Zuzia kupiła tego kota i jego dane:
Imie: Brenda (mnie by bardziej pasowało Kwiatuszka :-/ )
***********

No i na pewno widzieliście, że w notatce świątecznej, było zdjęcie Butterfly. Na pewno też widzieliście na nim takie jakby kreski. To oznak że psuł nam sie aparat. I mój tata wszoraj kupił nowy! 
A moja mama powiedziała, że od teraz ja i ona zbieramy na własny aparat. :-)

Dobra lece
PAPA!!!

PS foto:
Ładny husky :-D

6 komentarzy:

  1. Hej!! No fajny ten kotek, ale na pocztówce jest blythe 0.o!!! A, i kiedy u mnie nareszcie skomentujesz???

    lps-przyjaciele

    OdpowiedzUsuń
  2. super notka!!!! zapro do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)
    U mnie NN skomciaj !
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super husky.
    Muszę go mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. suuper strona!!! pozdrawia Zosia_boruwa

    Jula mam nową strone!!!!! :-)
    http://zosia-animals.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń