czwartek, 30 grudnia 2010

084.Dedektyw Zoe ostatnia część (by polskajulka)

HEJ niedawno sąsiad zamątował na lptopie mojejmamy internet i teraz pisze  tego laptopa:-) ja mam komputer taki, ............. po prostu nie laptop X-) Dobra, co będę przedłużać:
Dedektyw Zoe
Część 5
Odcinek 2

Serce mi zamarło. Cała zamarłam! Kot sięgał do mojego domu!!!
Na dodatek nie znałam go. Ale w tej chwili poznałam!Poznałam, kto to i wiedziałam,co zrobie! Zanim  ktokolwiekvsię zoriętował złapałam moje notatki i pobiegłam do mojej dyrektorki. Gdy dobiegłam wysypałam na jej biurko wszystkie notatki i spytałam:
- Co wie pani o Klaksonie?
- Nooo.... Niewiele! Jako jedyny uczeń podał tylko imię.
- A adres? - dopytywałam się.
- Yyy... Coś tu mam! Ulica Podejrzana 7! Czemu tak cie to interesuje??
- Nic pani ne rozumie!? - spytałam, podstawiając jej pod nos notatki-To on porwał nauczycieli!
I pobiegłam na wskazaną ulicę. Dyrektorka pobiegła za mną. Gdy dobiegłyśmy, cichutko przeszłyśmy przez klatke i weszłyśmy. Drzwi były otwarte, ale w korytarzuvnikogo nie było.
- Wie pani o nim coś jszcze? - spytałam szeptem
- Nie mogę znaleść jego akt! - szepneła
W tej chwili usłyszałyśmy głos z salonu
- To mama klaksona! I on we własnej osobie! - przypomniała sobiemoja towarzyszka.
Wpdłyśmy do salonu jak szalone!
Były tam nauczycielki.
Gdy policja zabierała klaksona i jego mame, komendant policji powiedział:
Została muostatniaszansa na przejście do 6-stej klasy, więc zabrał swoje akta. Ale zabrał je zbyt późno i nauczyciele już je zobaczyli. Nie pozostało mu nic innego, jak zabrać nauczycieli.
- Dziękujemy, Zoe - dziękowalimi nauczyciele, naco robiłam skromną minkę.
Gdy nauczyciele odchodzil usłyszałam jaszcze ciche "Dziękuje, że mnie uratowałaś". Był to głos pani Anny. Potem spostrzegłam, że zerka jeszcze na mnie wzrokiem. Wzrokiem pełnym podziwu.


The end

PAPA!!!

PS więcej części zoe nie bedzie , to jest ostatnia.

8 komentarzy:

  1. MASZ bardzo ładny blog! też mam w bloggerze swój blog o LPS!

    http://www.allegronaszegopodwrkarozne.blogspot.com/

    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No trudno,ze nie będzie więcej części :/
    Ale ta część jest fajna :)
    Będziesz pisać coś nowego ?
    U mnie za niedługo nowa notka zapraszam !
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  3. by polskajulka31 grudnia 2010 08:41

    No nie będzie już Zoe, ale będzie inny cykl opowiadań :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna część :)
    Zapraszam na mój blog:
    lps-przyjaciele.

    udanegoo sylwka!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne opowiadanie! Wejdziesz na mój blog i skomentujesz? www.littlestpetshopcool.bloog.pl Dzięki ;)
    Kochamlps123

    OdpowiedzUsuń