sobota, 25 grudnia 2010

075. 7 nowych LPS (by polskajulka)

HEJ Super była gwiazdka, moja mama dostala laptopa:-)

O moich new lps:
(kota już malam, ale dalam kuzynce)

Koala:
Imie: Water (czytać Łoter)

Wydra:
Imie: kombi

Króliczek;
Imie: Zofia

Zestaw stacja benzynowa:
Królik:
Imie: Quik (czyt. Kłik)

Pies:
Imie: Łajbi

Żółw:
Imie;Square (czyt. Skłar)

Domek (tam był taki konik):
Imie: Butterfly (czyt. Baterflaj)

*************************************
Zmiana Imienia:
Poprzednie Imie: Szkic
Nowe imie: Sedna








UWAGA , UWAGA!!! Ważny komunikat!!!
ZUZIA dostała na Święta BLYTHE (f u j !)
Coraz więcej ludzi je kupuje i lubi i wogóle!
A one maja takie coś w sobie.... ZUZIA też ich nienawidziła, a jak dostała, to od razu je polubiła!!! To samo moja kuzynka!
Ja i tak uważam , że BLYTHE są B L E!!!
Ta biedna myszka... (dostala blythe z myszką)!!!
Blythe zbiera uznania i podziw a myszka jest tylko do ozdoby...
Jeszcze raz mówię: BLYTHE SĄ B L E !!! POWINNY SIĘ NAZYWAĆ NIE BLYTHE, ALE  BLETHE!!!

To moje zdanie na temat blythe.

No to nowa animacja:

Taki... Ryczący lew :-D

PAPA!!!
PS Myślę, czy załóżyć 2 bloga...

2 komentarze:

  1. Hej...
    skomentujesz u mnie blog?>
    lps-przyjaciele.blog.onet.pl
    ja ci komentuje każdą, w miare moich morzliwości, a ty mi nie :(.
    A blythe moim zdaniem się powinny nazywać srythe!!! to osrane brzydkie BLEE lalki, które chcą zawładnąć światem LPS'ków!!! Bardzo ładne dostałaś petki :)! najfajniejszy moim zdaniem zestaw stacja benzynowa, czy to tam wyścigi - nie wiem. Ja słyszałam, że ten domek to witrynka (ta, co leży na nim kot) co to jest dokładnie? Odpowiesz na moim blogu? Ciekawa jestem...
    Na moim blogu 10 część Biga i jej życie. Wpadnij. PAPAP!!! Kinga.

    OdpowiedzUsuń