piątek, 24 grudnia 2010

074.Święta, Święta i po świętach (by polskajulka)

Hej
Życzę wszystkim czytelnikom bloga dużo lps, wspaniałych świąt i czego tylko chcecie!!! Wesołych Świąt!!!

Miało być opowiadanie, ale nie mam czasu  :-( Do nas goście przyjdą ok. 4 a prezenty będą ok. 6 :-)
Oto prezenty dla czytelników:
a) Obrazki:

b) Animacja:

(na[isać że ode mnie:-))

c) PROMOCJE ŚWIĄTECZNE (ADOPCJE):

Ale musicie powiedzieć, że niezła przecena, co???

No dobra jeszcze jedna animacja:

Śpiący nietoperz:-3

PAPAPA!!

PS Wesołych świąt, ja już nie moge doczekać się Łajbiego i reszty!!!

WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


SŁOOOOOODKI:-3

4 komentarze:

  1. nawzajem Wesołych Świąt :)!!!
    Gdzie zrobiłaś to adopcje, przecena - ta książka.
    Mi by się przydało takie na sklepik :)
    Zapraszam do Roger'a, nową nocie ma!!!
    pamietnik-rogera-lps.blog.onet.pl
    i zapro do mnie;
    lps-przyjaciele.

    MARRY CHRISTMAS!
    Piszę to już chyba z 100 raz xD!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce te fretkę - mam ją na serio
    nazywa się u mnie Keny,a ta książka to chyba
    na Gliterach ale ja się nie znam.
    MERRY CHRISTMAS xD
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  3. by polskajulka24 grudnia 2010 15:08

    Nie, ta książka to na photoscape. Wpisz w Google to sobie sciagniesz za darmo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawzajem i skopiuje obrazki i wklejee na mój blog , oczywiście odpisze że twoje !

    OdpowiedzUsuń