środa, 22 grudnia 2010

073.Raszka (by polskajulka)

HEJ dostałam (tak jak poprzednio pisałam) nowego lps. A jest nim......
Ten oto psiutek! Dostałam opd koleżanki króliczka (Lusi) a że już go miałam, to wymieniłam na tego.
Imie: Raszka
Stanowisko: Mistrzyni gryzienia  sznurka
Praca: gryzie sznurek, ćwicząc do zawodów...

No i dzięki wielkie, za to że uwarzacie , że fajny nagłówek.
Za to następna animacja specjalnie dla nich:
Możecie skopiować ale napiszcie że ode mnie. A "NICH" miało znaczyć:
- Juliannę z julkaispólka
- lps fankęankę z lpsfankaanka
- Kinge  z lps-przyjaciele
Dziękuję tym osobom.:-)

PAPA!!!
PS Zapraszam na blogi wymienione powyrzej i jutro będzie opowiadanie.
Lece robić kolejne animacje i obrazki!

5 komentarzy:

  1. Dzięki za wymienienie w notce :)
    Ja też mam tego psa - u mnie on, i Karmel Imię ma.
    Fajne animacje!
    Zrób może taką lpskową?
    Nie kopiuje (tak ci powiem ;D)
    Dzięki za kom. u mnie, i zapro ponownie - polecam się na przyszłość !!!! XD
    Kinga z :
    lps-przyjaciele.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki!!!!! Fajna animacja, a mogę wlkeić tą z żółwiem!!!??? Pliska! Napiszę, że to twoja WIELKIMI lirerami... Proszę. Jeśli się zkadzasz to mówię dzięki!!!Papapapapa

    OdpowiedzUsuń
  3. Tenx !!!
    Wejdziesz do mnie ?
    Ostatnio coś rzadko komentujesz,
    wiem,że święta - sama jestem zajęta ale jakoś dawno
    nie mam koma od ciebie,albo może mi się pomyliło xD Kiedy napiszesz kolejną część Zoe ?
    Jutro ?
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tego lps u mnie to christopher

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tego Lps ! Nazywa się Futrzaczka i jest modelką !!!! Animacja też fajna .

    OdpowiedzUsuń