wtorek, 21 grudnia 2010

072.Nowy nagłówek! (by polskajulka)

HEj jest nowy nagłówek. Ładny??? Piszcie! Taki.... (moim zdaniem) nowoczesny :-)
I wiem kto wykupił Delfinka: Tpo moja koleżanka z klasy, ale ona nie ma bloga,  ten delfin wygląda jak zwierzak BRATZ! Przypomina podróbkę, ale jest ładny :-)

PROSZĘ!!!
GŁOSUJCIE NA MNIE JAKO NA BLOGA ROKU !!! PLIS! GŁOSOWAĆ MOŻECIE TUTAJ

Jutro mamy klasową wigilie. Mi robi present moja sąsiadka :-) Dostane jakiegoś LPS...  :-D

*************************
No i jeszcze wiecie co Zuzia dostanie na gwiazdke? Taklą barbie, alenie w tym rzecz... dostanie lps trojacxzki-kotki!!! One są Very Sweet :-) (bardzo słodkie):
Ja dostane od niejh tego z niebieską albo z czerwoną kokardką.
Wolałabym z czerwoną...

PAPAPA!!!

PS Zapraszam TUTAJ i foto na koniec:
Motylki-terojaczki... musze je mieć!!!!
Nazywałyby sie Kejsi, Lejsi i Czelsi :-D


4 komentarze:

  1. No fajny nagłówek ;)!!
    Wpadnij do mnie:
    lps-przyjaciele.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest extra ten nagłówek !
    Zapro do mnie !
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czadowy nagłówek!!! Dzięki za komentarze!

    OdpowiedzUsuń