czwartek, 9 grudnia 2010

066.Żyrafkowa notka :-) (by polskajulka)

hej odpowiedź do komentarza Kingi z bloga http://lps-przyjaciele.blog.onet.pl/ :
My niestety nie mamy żyrafki, ale może dostaniemy bo moja siostra chciałaby na gwiazdke, więc nam dziś wieczowem (najprawdopodobniej) (wieczorem, jak mój tata wróci z pracy bo moja mama nie umie kupić przez internet) rodzice zamówią nam taki zestaw: (jest na dole) mój byłby ptak :D
************************************************
Oto inne ładne  żyrafki:

Słodka X-D !!!

Mniej słodka, ale ładna :)

ZApraszam:


********************************************
fOTO Z GRY "LITTLEST PET SHOP FRIENDS":

słodki pawik X-D

PAPAPAPA!!!

5 komentarzy:

  1. Chciałabym te grę :D
    Masz ją ? Ja żyrafki nie mam
    ale może kiedyś ... :)
    Zajrzyj do mnie :D
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  2. by polskajulka10 grudnia 2010 01:18

    Nie, tej gry terz nie mam :( ale chciałabym...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam mój adress e-mail. To on : zani55@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą żyrafkę z palemką !!!! Nina się nazywa .

    OdpowiedzUsuń