środa, 8 grudnia 2010

065.dowcipy. (by polskajulka)

Hej dziś dowcipy: :)
////////////////////////////
Idą dwa koty przez pustynię. Jeden mówi:
-ale wielka kuweta
////////////////////////////
-jak nazywa się ser który wypadł za burtę?
-ser topiony
/////////////////////////////
Jedzie chłop wozem. Pospiesznie konia i bije go batem. Nagle koń mówi:
-jak znowu mnie uderzysz to cię zrzuce!
-nigdy nie słyszałem by koń mówił.
-ja terz nie-powiedział siedzący obok chłopca pies
//////////////////////////////////
-Mamo!zrobiłem dziś dobry uczynek!-powiedział Janek
-jaki?-spytała mama
-chłopcy chcieli zrobić Kasi psikusa. Chcieli położyć pobrane na jej krześle. No a gdy siadala ja odsunolem krzesło...

Mało ale jest późno
Papa!!!

3 komentarze:

  1. Fajne kawały :)
    Zapro do mnie!!!:
    lps-przyjaciele.blog.onet.pl
    A, i odp. dla twojej siostry:
    Mam żyrafkę, z pocztówek lps.
    :)
    A wy, macie?

    :)
    Pozdrawiam ciebie i twoją siostrę ;D
    Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz e-maila: martadance@amorki.pl

    To ta od bloga LPS Marta i czekam na zdjątko do konkursu.
    P.s Chciałam się podpisać ale nie moge bo nie mam bloga na blogspocie. No to czekam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne dowcipy heh :) Mam żyrafkę z pocztówki

    OdpowiedzUsuń