czwartek, 30 grudnia 2010

083.Paint'ówka, obrazek i kilka innych rzeczy! (by polskajulka)

HEJ Zrobiłam przed chwilą paint'ówke:
Nie kopiować!!! (mimo iż jest podpis)

********************************************8

No i jeszcze ładny obrazek:

Tu jest moja Alexa! (ten różowy kot)
****************************
Nowości:


Pieski i wiewiórki trojaczki! Pieski (te) są duuuużo lepsze od poprzednich! Oba zdjęcia z bloga:
Zapraszam!!! No i piszcie (oczywiście u mnie) które są waszym zdaniem lepsze.



Po prawej robaczek/żuczek w zestawie pojedyńczym wraz z ciasteczkami dzięki którym tworzą piękny zestawik :-)

Po lewej dwie nowe tuby: pierwsza to pszczoła,kangur i wieloryb, a drugi to motyl, żabka i rybka. Są piękne, ale czy nie zrobią tuby z np. krokodylem,lwem i morsem?




To najśmieszniejszy moim zdaniem zestaw z tych nowych(oczywiście każdy sprzedawany oddzielnie).
Takie śmieszne doco pets!!! HA HA HA HA!!!!
Mnie się podobają wszystkie ale oto ich oceny(oczywiście moim zdaniem):
pies (york): 6- (u mnie w szkole jest taka ocena!)
Królik: 5-
Kot: 4...
Wszystkie są .....takie komputerowe!










PAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPA!!!!

PS W noc sylwestrową na kilka dni zmienie tło, i postaram się wam nbapisać taaaaaaaaaaaaaaaką notatke, w tym:
-dedektyw zoe (ostatnia część)
- nowy cykl opowiadań (tym razem będzie dłuższy)
- sylwester moich lps
-relacje ustne moich lps z wyścigu i otwarcia lodoiska!
ZAPRASZAM!!! Zaczynamy o 1.05!!!

5 komentarzy:

  1. Super :D
    W tym 2 obrazku to jest żółwik,którego miałam,
    piesek Rodżer,którego mam i jeszcze mam z tego obrazka biedronkę - u mnie Cheries.
    Pozdro !
    PS.Zapraszam do siebie i skomciaj
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg. mnie lepsze wiewiórki. Za to pieski mają lepsze akcesoria. I maja słodkie mordki. Wiewiórki mają fajną żołędziową rezydencję. ja bym kupiła (jeśli kupujesz) oby 2. Fajne są te w tubie. A co do deco pet, rzeczywiście komputerowe...

    OdpowiedzUsuń
  3. No mogę potwierdzić że te nowe trojaczki pieski są o wiele lepsze od poprzednich!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem jest taka ocena ale jest to śmieszne no a to mini deco petki niedawno powstały

    OdpowiedzUsuń
  5. Te fajniejsze od dawnych ! I kopiuje animacje ( napisze że twoje)! Deco Petsy są bardzo śmieszne

    OdpowiedzUsuń