poniedziałek, 20 grudnia 2010

071. Na gwiazdke dostane 5 LPS!!! (by polskajulka)

Hej dziś się dowiedziałam ze w moim sklepie była dostawa, czyli te lps:
Był:
1612, 1611, 1610, 1609, 1608, 1607, 1604, 1606, 1605 a 1603 było ale nie widziałam.

***********************************8
A ja na gwiazdke dostane (chyba) 5 LPS!!!!:

Moja wymarzona stacja benzynowa! Króliczka chyba dam Zuzi bo ja takiego mam (mam Zoe)
Jak by sie nazywali:
Pies: Łajbi (kojarzy mi sie z białym)
Żółw: Oscar (możliwe że zmienie)


Sweet koala :-3
Imie: Nie wiem :-P


Wydra :-)
Imie: Może Kombi albo Kobi... (to jeszcze nic pewnego!)

*************************************************
No i wczoraj zrobiłam 2 animacje. Godzinę nad nimi siedziałam. Dam ten prostrzy (3 obrazkowy, ten lepszy jest z 9 obrazków) :
Nie jest [podpisany, ale jak ktoś skopiuje...
NIE KOPIOWAĆ MOTYLKA!!!

PAPAPA!!!

7 komentarzy:

  1. Ja dostanę chyba z 6 lub więcej LPS :)
    Pozdro !
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem, ile dostane LPS. Na mikołaja dostałam 10, więc tak pewnie z 4, czy jakoś tak. Bo dostałam już duuuuży prezent. I masz BARDZO fajnie, że w twoim sklepie są te nowe LPS!!!
    U mnie to nie wiem. Ale dowiem się tak gdzieś wieczorkiem, bo jadę z rodzicami na zakupy, w tym też do zabawkowego ;)!!!! JUPI!!!
    Kinga z:
    lps-przyjaciele.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych LPS to ja mam nr. 1601 i nr.1610 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A kto by chciał kopiować coś takiego???

    OdpowiedzUsuń
  5. beznadziejaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z tych lps to mam 1602 tego misia :) fajne lps :)

    OdpowiedzUsuń