wtorek, 7 grudnia 2010

063. Mikołajki i Sopran (by polskajulka)

hej dostałam na  mikołajki LPS'a:
Imie: Sopran
Stanowisko: Mistrz zabawy i prtzyjęć
Praca: Urządza i wymyśla przyjęcia, smakołyki, prezenty itp.

************************************************

Prezento-obrazki (dzisiaj 2):


Ładne? No jeszcze  darmowy nagłówek:

Popieram akcje:



NO a teraz chwils na którą wszytscy czekają!!!

FILMIK!!!! 
O szkolelps nagrałam go z Julianną  z http://malyjankoo.blog.interia.pl/ :



Fajny co? a ta czerwona dziewczynka to wcale nie Zuzia. Spytacie"KTO TO?" a nie powiem...

Historia Soprana:
Pewnego dnia Sopran ogłosił, że zaplanuje przyjęcie, jakiego nikt nigdy nie widział. Nie chciał nikogo do pomocy, wszystko robił SAM! Gdy w piękny, przyjęciowy poranek grupa przyjaci.ół szła obok jego domu, usłyszała stłumiony głos:
- Nie zdąże, nie zdąże!!!! Nie gotowe! Wszystko nie gotowe!!! Jak to ma być?! To jest to przyjęcie nad przyjęci?! Dałem plamę, muszę się przeprowadzić, by mnie ikt nie znał od tej strony, zmienie zawód, bo z ptrzyjęciami FATALNIE!!!!!!!! CO JA POCZNE!!!!????
 - Lecz mali przyjaciele nie zwracali na to uwagi.
- Jest samolubem, niech sam się martwi! - powiadział Paki (był  bobrem)
Ale przecierz tak go nie zostawimy! - jękn ęła Sammy Kaczuszka)
*Weszli do środka*
- Pomorzemy, ci Sporanie! - rzekła Sammy
Tak! - krzykneli inni
Dzięki, dzięki!!! - cieszył sie sopran
mam plan! - krzyknął Paki- potrzebuje waszej pomocy... - zdradził przyjaciolom plan
***********
nie minęła godzin , a wszyscy śmigali na deskorolkach po okolicy, krzycząc"Przyjęcie u Soprana!!!"

Gdy wszyscy zaszli zobaczyki przyjęce w domu sporana... ale bez SOPRANA!!!!
Nagle zobaczyli wielką , ruszającą się paczkę. Wyszedł z nioej SOPRAN!!!
 - NIESPODZIANKA!!! - KRZYKNĄŁ - TO NAJLEPSZE PRZYJĘCIE ŚWIATA! - KRZYKNELI INNI I WYBUCH LI ŚMIECHEM.
THE END



papapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapappapapapapapa!!!

PS. NAPISZCIE, CO DOSTALISCIE!

3 komentarze:

  1. Witam to ja z bloga
    lps-przyjaciele.blog.onet.pl
    Ja dostałam zestaw 10 lps, w centrum handlowym!!! A tego sznaucerka, zawszę chciałam mieć!!! Kiedyś go mogłam kupić, ale wybrałam wielbłąda ;D Filmik fajny!! A dziękuję za komek u mnie ;D I wiem, już dawno wiedziałam, że vip'y zostaną skasowane!!! Też popieram akcję!!! ;D. Zapro do mnie!!! Będę tu częściej wbijać, bo fajny blogasek!!! A, zapro do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten filmik jest super :D
    Ja mam te biedronkę(siostrzenicę żyrafki) u mnie nazywa się Cheries(czyt.Czeries) i ma siostrę - ślimaczka Lisę,a jej mamą jest kotek Violetta,a tatą fretka Willy :3
    Zkomciaj u mnie i u Violi bo nie dajesz mi prawie wcale komciów a ja ci zawsze daje.
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń