sobota, 27 listopada 2010

60.Co ze stroną LPS VIP's? (by polskajulka)

hej mam smutną wiadomość!!!  Strona littlestpetshopvip.com zostanie 7 grudnia ZAMKNIĘTA!!!
A ja mam tam od kuzynek 2 vip: pawia Pawika i pingwina Lenke!!!

Żeby nie było tak ponuro zdjęcia Pawika i lenki:

********************************************************

Adoptowałam ze sklepiku-lps ptaszka:

Imie:Serduszko
Cena: była 3 kom.
Właściciel: Ja :-P

A teraz...
byłam w poznaniu i były fajne lps, kupiłam 2 (ale o nich jutro). te lps toooo........
te w kolkach:

O - Jest w sklepie w moim mieście
O - Było (I dostane na gwiazdke!!!)
X - nie widziałam jeszcze na żywo.


PAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPA!!!

ps to była bardzo kolorowa notatka!


5 komentarzy:

  1. Wiem właśnie ! Zapomniałam tylko na blogu napisać... Ja mam 1 VIPa - Kitkę,różowego kotka.
    Już nie mogę grać nią na internecie już od roku bo ja kupiłam ją w 2008 i to był mój jak by 1 LPS ale nim miałam figurkę to był dopiero początek 2010. Tak czy siak ona nadal jest stronie VIP bo jak pożyczonym zwierzątkiem grałam to ją wyszukałam ! Łeeeee....
    I są tez miliony innych VIP ;(( To pewnie te Blythe-Srythe !
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  2. A wg po choinkę też będę mieć 2 zestawy po 3 LPS ale nie wiem jakie ^^
    Pozdro
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi z tych 4 zestawów naj bardziej podobają mi się wszystkie !!!! Mam vipa króliczka nazywa się Milusia !!! To straszne że zamknęli tą stronę vip :( Buuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka :) Wielka szkoda, że tą stronę likwidują :( Super zestawy ;) Na moim blogu konkurs, weźmiesz udział? Byłabym bardzo wdzięczna i dziękuję :) www.littlestpetshopcool.bloog.pl
    Kochamlps123

    OdpowiedzUsuń
  5. Tn piesy są cudowne

    OdpowiedzUsuń