poniedziałek, 1 listopada 2010

049.Widziałam nowe LPS! (by polskajulka)

hej wczoraj mokja kuzynk skonczyła 4 lata i dostała lps jedne z najnowszych!!! a są to...
Naj nowsze pszczółki!!! mała taka se ale ta duza... cudo!!!
to foto jest internetowe, ale mam dowód który zrobiłam sama:

Wzięłam tył opakowania =D
Dobra, zdradze, że mieszkam w woj. wielkopolskim i wtakim poznańskim smyku można znaleść te pszczoly i inne z tyłu opakowania. A moja mama powiedziała że za tydzień jade do pozna nia i moze wstapimy. my sister weźmie pszczoły a ja pieska z SEP =D

*********************
wczoraj nie dałam obrazków halloween :



Uwaga!!!
Doto na konkurs HALLOWEEN'OWY
lps fankaanka:

czarnoksiężnik lps :-P

PAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPA!!!!!!!!!!!

1 komentarz:

  1. Na fojne w ostatniej chwili dałaś nakonkurs bo już miałam sprawdzać ;) i wejdź na mój blog i mojego petka violi www.pamietnik-violi-lps.blog.onet.pl i na szkole
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń