sobota, 20 listopada 2010

056.Ikony i adopciaki (by polskajulka)

hej nie wiedzuałam co pisa c więc dam ikony z puli:

A teraz.... Adopciaki(czyli adopcje):
Imie: Czekoladka
Cena: 2 kom.


Imie: Doggy (czyt. Dogi)
Cena: 2 kom.


Imie: Judy (czyt. Dżudy)
Cena: 1 kom.


Imie: Ogonek I-D
Cena: 1 kom.


***************************************************

Fajne nie? Dzisiaj zrobiłam!

PAPPAPAPAPAPPAPAPAPAPPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps dxzisiaj bede  miec nowego lpsa!! wczoraj nagrałam 2 filmiki u koleżanki ale wstawie dzisiaj albo w wt.

7 komentarzy:

  1. Ja chcę tego pieska ;D ostatniego
    zapro do mnie
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Jestem Żaneta też lubię LPS i chciałabym adoptować konika Czekoladkę. I to pierwszy komentarz z zapłaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog!! I przy okazji niech to będzie drugi kom. zapłaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. OK A ty, Żaneta masz bloga? Jeśli tak, to podaj adres.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam blog o lps: http://swiatlps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej to ja Shinxa . Mam tego Lps co go na paintcie narysowałaś , nazywa się Rzęska !!!

    OdpowiedzUsuń