środa, 24 listopada 2010

058. Czy warto kupić... (by polskajulka)

hej 1 rzecz (przed czy warto kupić...)  Moa kol;eżanka z klasy (inieniem Julianna) przeniosła bloga z http://malyjanko.blog.interia.pl/ na http://malyjankoo.blog.interia.pl/!!! Tetaz jest przez 2 "O"!!!
Takie infio na wstępie. UWAGA!!! ZOBACZCIE:
Śmiać mi sie chce z psa! Taki śmiesznie-"obrażony" słodziak...
Bóbr ma za dużo tego różu czy czegoś...
Sarna jest OK, nawet ładna



****************Czy Warto Kupić...***********************

Warto: 2 śliczne petki ze sceną-pokojem
Nie warto: tylko 2 petki (prawie nie pomalowane) i scena w sumie z papieru a około 50 zł...
Ocena: 6/10


Warto: Jeśli ktoś lubi Blythe(czyt. blejt) i lps....
nie warto: koszt około 60 zł, zwłaszcza jak ktoś nie lubi blythe, mały, BRZYDKI lps i tyle dodatków, ile pies napłakał.
Ocena: 3/10


WaRTO: trzy lps za około 36 zł, zazwyczaj ładne
nie warto: zazwyczaj dużo osób korzysta z 3-packów i wieke osóbje ma.........
Ocena: 9/10


PAPAPAPPAPAPAPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 komentarze:

  1. Ja bym wybrała ten 1 zestaw - bóbr jest taki sobie ale dodatki i sarna i piesek są przecudni ;D Ale równie fajna jest scena,która nawet świeci i petki są cudne,ale 1 bardziej się opłaci.A ta Blythe to jest okropna,ja bym blythe nawet w następnym życiu bym nie kupiła xD
    A te ostatnie 3 będzie miała moja NP na Mikołaja,w Realu są za 24 zł ! Warto ale ja mam inne prezenty.
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała zestaw z bobrzykiem , sarenką i psiunkiem !! Te Lps są słodziutkie !!!!

    OdpowiedzUsuń