środa, 17 listopada 2010

054. Dedektyw Zoe odc 2 cz 3

hej mam chwile i Dedektyw Zoe:
Porwano moich nauczycieli.... nie mogłam tego znieść!!! Natychmiast pożegnałam się z Kasią i ruszyłam do domu. W drodze znów zobaczyłam śledzący mnie malinowo-kremowy kształt. Trohę bałam się i ść ale doszłam szybko, bo blosko mieszkam. W domu zrobiłam notatki w zeszycie:
Porwanie Cat'a- 3 tydzień roku szkolnego
Porwanie Soni- 4 tydzień roku szkolnego
Porwanie Ani - 5 tydzień roku szkolnego
Dowody zbrodni: Kamienie, ślady ciągnięcia i rzeczy nauczycieli
Miejsce zbrodni: Nieopodal domu nauczycieli
Adres Cat'a: ul.Szkolna 3\1
Adres Soni: ul. Szkolna 3\3
Adres Ani: ul. Szkolna 3\2
Uwagi: Sledzi mnie jakiś zwierz...
W chwili gdy robiłam notatki, zobaczyłam ten sam kształt, który mnie śledził!
Nagle zobaczyłam sięgającą (przez otwarte okno) łapę! NaLEżała do... do KOTA!!!!!

THE END

nIEDŁUGO BĘDZIE dEDEKTYW zOE ODC 2 CZ 4


3 komentarze:

  1. Szkoda,że tak krótko piszesz "Detektyw Zoe" bo ja lubię dużo przeczytać ale dobra ^^
    Zapraszam twoje petki do Brazylii pojutrze o gdzieś 11(jak by jakieś twoje petki jechały) będą moje petki gdzieś w środku twojego miasta samolotem przylecą.Więcej o tym w kilku pierwszych notkach na moim blogu i blogu violi.Zobacz o co chodzi i napisz u mnie w komie ile petkó by pojechało(o ile pojedzie) i czy jacyś opiekunowie się znajdą.
    LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisać tak długo jak ty to niestety czasu nie mam...
    Kto ode mnie pojedzie:
    opiekunowie:
    Ania opos
    Cat kot
    Sonia ślimak

    Dzieci:
    Zoe zając
    Bobik pies
    Maki tukan
    Kuba panda
    Musa panda
    Orson panda
    Klakson kot
    Tune (Tiun) kot

    A podasz mi swój e-mail?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham opowiadanie detektyw Zoe napisz trochę dłuższe części plissssssss !!!

    OdpowiedzUsuń