piątek, 22 lipca 2011

132.Komunikat!!! (by polskajulka)

UWAGA!!!
Przez przyszłe 2 tygodnie (od 24.07.2011-7/8.08.2011) będę nad morzem. Nie będę odwiedzać blogów, czytać komentarzy itp. Ponieważ my tam jediemy ZAWSZE bez komputera... niektórzy może by myśleli że to dziwne, ale dla mnie normalne. może czasem wejde na bloga z komórki mojego taty, bo ma darmowy dostęp do internetu. Ale wątpie, bo tam za dużo sie dzieje: w pierwszym tygodniu są mój wujek i ciocia, a w 2 julkaispolka (Julianna)


to tyle. P@!

11 komentarzy:

  1. Mam nadzieję,że uda ci się jakoś coś napisac...Ja to mam farta,wszyscy muszą jechac do Gdańska a ja nie bo w nim mieszkam xD Mam nadzieję że będzie fajnie;-3 ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. WIesz co ;/
    dziwna jestes.
    Nie tylko ty,bo juz poraz kolejny się spotkałam ze skopiowaniem mojej notki (pomyslu) na inny blog, a ktoś napisał,że pomysł od tego kto skopiował.
    cytuje:
    ''sory że skopiowałam pomysł :-D chyba się nie gniewasz, bullciomaniaku? :-D''
    BULLCIOMANIAK TO WYMYSLIŁ????????????????
    Chyba ic sie cos pomyliło bo to JA wymyslilam NIE ONA!
    jak nie wiesz to lepiej sie najpierw upewnij
    -.-
    kochane-lps.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. WYLUZUJ!!!!! KL

    OdpowiedzUsuń
  4. BullcioManiak chyba też pisał o tych pojedynkach,jeśli dobrze pamiętam,ale racja że to Kl@udDi!a to wymyśliła...w ogóle te pojedynki to już chyba każdy skopiował ;-/

    OdpowiedzUsuń
  5. po mnie nie tylko pojedynki -.-
    i to są własnie wady bloga ktory ma wiecej wejść niż 50 000

    OdpowiedzUsuń
  6. no już się nie chwal

    OdpowiedzUsuń
  7. http://moje-lps-kochane.blog.onet.pl/ Extra blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy pisze...
    no już się nie chwal

    28 lipca 2011 08:51

    zazdrościsz mi no nie? ;)
    kochane-lps

    OdpowiedzUsuń
  9. by polskajulka9 sierpnia 2011 05:36

    NIe macie co robić?! Czemu musicie się pokłócić AKURAT na moim blogu?! Do kochane-lps: jeśli tak, i to naprawdę był twój pomyśł, to przepraszam, ale ja go widziałam TYLKO u lps-przyjaciele. NiE wiem jak wy, ale ja uważam że takie spory są BEZSENSOWNE, i myślę, że tylko julkaispolka ma trochę oleju w głowie. Jak chcecie się pokłócić, to pokłódźcie się przez e-mail. To moje zdanie.

    polskajulka

    OdpowiedzUsuń
  10. http://lps-koale-laury.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń