czwartek, 14 lipca 2011

131.Jestem u cioci (by polskajulka)

Hej! jestem u cioci... no sesje zrobiłam (i tą z Julianną i tą ja sama) no ale nie zwięłam takiej płytkido przegrywania zdjęć więc mam w aparacie i dopiero w domu zgram... no i wczoraj, dzisiaj i jutro jest marraton ŚWIĄT LPS!!!
dzień 1: Wczoraj: DZIEŃ LPS, KTÓRE DOSZŁY DO MOJEJ KOLEKCJI W TYM ROKU SZKOLNYM (ŁĄCZNIE 31. TROCHE MAŁO...)
dzień 2: dzisiaj: ŚWIĘTO PIESKÓW LPS (ŁĄCZNIE OKOŁO 25)
dzień 3: jutro: dzień wodnych lps...

taki mały marraton.....

ale jaka ja jestem głodna... (czekajcie zrobie se tylko kanapki)

no ok... jedna z szynką (lovam szynkę!!!) a druga z ogórkiem kiszonym...

spytacie:"kogo to obchodzi?!" otóż MNIE obchodzi!!!

dobra: notatka bez zdjęcia to nie notatka:
mój Felix... <3<3<3<3<3<3<3<3<3

pa!!!

3 komentarze:

  1. Fajnie.Szynka to pychota ;** xD A Felix...awwww słodziutki <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. czesc mam na imie julia blog... moze i fajny ten kot pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń