sobota, 9 lipca 2011

129.Nic ciekawego... (by polskajulka)

hej! U mnie nic ciekawego.... fot letnich lps nie mam. Byłam co prawda u mojej cioci od czwartku do piątku (miałam zostać do niedzieli, czyli pojutrze, ale moja ciocia się rozchorowała ;-/) umojej cioci, gdzie wychodzą bardzo ładne zdjęcia LPS... np to, zrobione zeszłego lata:

no i byłam, miałam aparat ale nie miałam ... moich lps! rodzice mi nie kazali zabrać , bo mówili, że to "dodatkowe obciążenie" :-(

no więc fot nie ma ;-/

no zaraz napiszę ważną wiadomość ale najpierw obrazek (przerobiłam, ale zdjęcie z neta):


no i jeszcze:

sory że skopiowałam pomysł :-D chyba się nie gniewasz, bullciomaniaku? :-D





no i oto ta wiadomość:

Mój tata zawsze kupuje magazyny typu "komputer świat" lub "PC format". A ja czasem biore i patrze czy nie ma np. programó do przeróbek zdjęć. No i przedwczoraj przynosi mi tą gazetę i mówi:
- zobacz, musisz to obejrzeć
no i ja patrzę a tam:

------------------------------------------------------------------

zrób własną grę dzięki programowi KODU game lab!
- w numerze praktyczny poradnik krok po kroku
- Na płycie łatwy w obsłudze kreator gier 3D (!!!)
- Zrób grę na komputer lub X-box'a                     
--------------------------------------------------------------------


no i patrze, wkładam płytę do napędu , chcę zainstalować, a tam ko0munikat, że mój komputer spełnia wymagania, ale instalacja się nie [powiodła. To prubuję tak z 5 razy i ciągle to samo ;'-(
no i mój tata, jak mu to pokazałam to obiecał że w poniedziałek spróbuje  mi ściągnąć albo kupi nową płytę bo może na tej jest błąd... no i wtedy, jeśli by zadziałał... i umiałabym dość dobrze nim operować, to może........
ZAŁOŻYŁABYM WŁASNY SERWIS Z GRAMI ONLINE!!!

dobra,muszę  kończe bo jade do kuzynek, pa!

2 komentarze:

  1. Szkoda że rodzice zabronili ci zabierać LPS,mi się zawsze uda jakiegoś przemycić x3 Co do pojedynków:1.Kotek;-3 2.Jeżozwierz 3.Szopek x3 A ten program brzmi super,mam nadzieję,że uda ci się go zainstalować bo bardzo bym chciała pograć w twoje gry.Mam nawet wymyślony adres: polskajulka-gry.pl xD

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie nie mam mojego lps co ja zrobie. OMG co za dzieci może czas dorosnąć.

    OdpowiedzUsuń