poniedziałek, 11 lipca 2011

130.Dobre wiadomości! (by polskajulka)

HEJ!!! Po 1: Serdecznie dziękuję Agrel za komerntarze. jest chyba jedyną osobą, która tego bloga komentuje. No a teraz dobre wiadomości:
Po 1: dziś znów jade do tej cioci bo na szczę ście choroba już jej przeszła :-D i jade tak około 15.00. I tym razem biore WSXZYSTKIE LPS ...! Heh... teraz zrobie sesje tylko aparatu nie mogę zapomnieć X-D
no i w środę przyjeżdża tam do mnie julkaispolka (a może po prostu Julianna?) no i przyjedzie więc będzie terz sesja "i moje i jej :-D" no ja tak powoli kończe bo mnie siostra spycha z kompa X-D :-D
papa!!!
PS jeszcze obrazek:
zdj. zrobione zeszłego lata nad możem... Bobik i zabawy w piasku... :-)

3 komentarze:

  1. Sesja brzmi super,nie mogę się doczekac.Dzięki x3 A Bobika mam,fotka fajna;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny piesek ^^ i sesja hm... będzie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka!!:) Serdecznie zapraszam na atrakcyjny konkurs z nagrodami!!!
    www.agusialittlestpetshop.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń