czwartek, 2 czerwca 2011

117.Zmiany, oj, zmiany... (by polskajulka)

Hejka! Jak widzicie wiele się pozmieniało... nowy nagłowek, tło i "Komentarze" są już bez LPS.. Nie myślcie se, że kończe je zbierać, o nie!!! Zbieram je nadal, moja kolekcja się powiększa... np. wczoraj: przybył mój wymarzony LPS... No ale przez zmiany, jeśli zaczynam temat LPS muszę dodać oddzielenie cn??? (Będą różne)


(takie nijakie, robione 'na szybko')

Oto mój i mojej siostry nowe LPS:

swoich zdjęć nie mam ale znajde w necie:


To Zuzki... czyli brak imienia, pracy i stanowiska...:-/
 

Mój lps jest lepszy o 100%...

A jest to...






























J


























E

























S





























T



































T














O
















............














SWEET x5 <3<3<3<3<3

Imie: Miko
Stanowisko: brak
Praca: brak

bardzo sweet <3<3<3<3<3



Nowy podpunkt...


No jedną z najciekawszych gier jakie znam jest
PET PARTY

Ja gram zarówno na nk, jak i na gry.pl...
Jeśli ktoś nie chce załorzyć nk, a chce grać, niech zrobi se na gry.pl:
Masz tam zwierzaka ożesz go ubierać, grać w gry itp.

Istnieją jednak wady:
na gry.pl jest mniej dodatków, niż na nk.pl...

no to pa ja ide grać w PP na nk.pl (mam dopiero 7 poziom:-/)
        

3 komentarze:

  1. Cześć!
    Dostałaś super petka!!! :3
    Ja dostałam 3 lps + koci dom :))))
    Zobacz <3

    BullcioManiak
    lps-przyjaciele.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziak!


    99justka2@wp.plWpadni do mnie l-p-s-zabawa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się Bardziej Podoba foka . [LOL]
    Zwalenie Nudny Blog.

    OdpowiedzUsuń