poniedziałek, 13 czerwca 2011

120.Nowe LPS Zuzi z urodzin (by polskajulka)

HELLO!!! Teraz urodzinkowe lps Zuzy:

tych pierwszych nie mam zdjęć ale to scenka z kangurem i fioletowym puli (gatunek psa, jak nie pamiętacie, był u mnie na nagłówku) A ten 3-ci jest suuuuuuper a to....

Ta cudna jaszczurka!!! <3<3<3<3<3

aaa i wczoraj były dni mojego miasta. Z zespołów byli:
  • Boys
  • Oddział Zamknięty
  • MARYLA RODOWICZ
MAM FILM JAK ŚPIEWAJĄ: M.R. I O.Z.(ODDZIAŁ z.)


pa!!

ps: tapetka:
        

2 komentarze:

  1. Fajna tapetka zapraszam : http://lps-fun-przyjaciele.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja,fajna tapetka x3 Jaszczurka jest sweetaśna=-3 A ta scena to wiem o co chodzi i ona też jest genialna;-)Ale ten piesek to raczej komondor a nie puli...A nie wiem,ja i tak na te psy mówię ''dywany''xD

    OdpowiedzUsuń