wtorek, 28 czerwca 2011

127. Festyn na rozpoczęcie lata (by polskajulka)

No pisze, bo nie mam co robić. U mnie w mieście bardzo ładna pogoda ale jakaś taka... senna :-( na nic nie mam ochoty... no dobra sprawa jest prosta:
W zeszłym roku, na rozpoczęcie lata zrobiłam moim lps festyn. (zaraz dodam zdjęcia) No i o tym nie mogłam napisać, bo to było około 30 czerwca - 10 lipca a ja bloga mam od 15 sierpnia. No a potem to zapomniałam...no dobra zdjęcia (przygotujcie się, że wszystkie zdjęia są  niewyraźne niestety...)

Tu małpka Nina i gekon Hector mają dmuchany zamek


Tu ważka Ważka i kotka Kremówka sprzedają cukierki :-) akurat pod kolor :-D


Pingwinek Sky  (czyt. Skaj) i wielorybica Dora otworzyli basen publiczny :-D

Rybka Monika i ośmiornica Ósemka otworzyli podmorski plac zabaw :-)

PA!

4 komentarze:

  1. Racja,dmuchany zamek świetny;-) I fajne fotki w poprzedniej notce,a ten kotek na końcu...mega mega sweet;***** Ja też kocham koty,moje ulubione zwierzaki;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten festyn, szczególnie basen i zamek :D I... Uwaga! Aktualizacja NOTKI Z NOWOŚCAIMI! ZESTAW WAKACYJNY< ROSYJSKI, JAPOŃSKI!!! NOWY CORGI! Tylko na... www.moje-lps-blog.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny podmorski plac zabaw

    OdpowiedzUsuń