czwartek, 26 maja 2011

117.Sonia ma siostrę! Powrót znad morza... (by polskajulka)

Hejka ;-) x3 <3 Wróciłam wczoraj o 23.00 znad morza... miałam wycieczkę szkolną nad morze... do Łeby, na Hel, do Fokarium, do Planetarium w Toruniu.... na ruchome wydmy....  (mogliśmy na nie wejść... super się z takiej wydmy zjerzdża... *_*, ^_^)na to po kolei zdj.. najpierw te dotyczące my 'wyprawy' potem te lps.

najpierw Toruń:
Katedra

Most

W planetarium



**************

fokarium:

Widać jej głowę


Było 6 fok, każda miała swój znak i umiała go rozpoznać...
Takie to mądre zwierzaki... ^_^

**********

no to na tyle z wyprawy. -------OSTRZEGAM::: wszystkie zdjęcia mają prawa autorskie!!!!!! -----------

A teraz: Sonia ma siostrę:

Sonia to ta fioletowa (od prawej)
A ta druga:
imię: Łeba(bo kupiłam ją nad morzem, a byliśmy w Łebie)
Stan./praca:brak

radzina:Sonia.


na to pa!

4 komentarze:

  1. Uwaga kolekcjonerzy! OSIOŁKI W POLSCE, A JA JUŻ GO MAM! Zobaczcie zdjęcia waszej przyszłej zdobyczy :)

    www.moje-lps-blog.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna siostra Soni ;*
    U mnie NN
    lps-przyjaciele.blog.onet.pl

    --
    BullcioManiak

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ślimaczek,to mój pierwszy kom bo wcześniej nie mogłam żadnych dodać,ale teraz mogę:-)A tak to cały czas czytałam,blog super;-)
    (L).P.S:To ja,Agrael(kojarzysz może?)

    OdpowiedzUsuń
  4. by polskajulka31 maja 2011 10:06

    Nie kojarzę... :-/

    OdpowiedzUsuń