piątek, 27 sierpnia 2010

014.Hura! (by polskajulka)

Dziś swieto na mojim blogu . został dziś udostepniony w google! Hura!
Z tej okazj zampi (puesek deco pets) postanowił zrobić mopjim lps tatuaze.
Chciały miec tatoo tylko 4 lps;
Musa mis
Eliza swinka
Nina malpka
Fanta pies
Może jutro dam foto

0to jak wygląda Zampi:


                                                                     Zampi na piasku

Zampi i morze
*********************************************
  Zampi w opakowaniu
Z deco pets bardzo podobają mi się króliczki. oyo taki ktory chciałabym mieć:


                                                                   wiem ze jest nowszy ale mi ten sie bardziej podoba
Oba zdjecia z kochane---littlestpetshop.blog.onet.pl

******************************************************************************
Mi terz podoba sie taki petek:


Nazwalabym ją Lusi

A na niektórych blogach sa takie wiadomości o zaginionym lps:

To moja zaginiona Alexa :-(
Imie : Alexa
Jest: W mojim domu



PAPAPAPAPAPAPAPAPAPA

( l ) p s.Fotka na koniec:
Littlest---pet---shop.blog.onet.pl

2 komentarze:

  1. mam tę króliczke nazywa sie cream

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Lusi ma magnes? bo ja ją z olx zamówiłam i niedoszła jeszcze a chciałabym wiedzieć.Prosze o odpowioedz!

    OdpowiedzUsuń