wtorek, 17 sierpnia 2010

004. Notatka kuzynki (by polskajulka)

Hej to ja polskajulka ale dziś moja kuzynka robi niotatke.

Helo jestem kuzynką polskiejjulki mam na imie anielka chodzę do kl 4. oto moje lps:

to Śnieżka


To Vanilia


To jest Lidia


To Gwiazda :-)


To Fiona

To jeszcze nie wszystkie, mam 37 lps.

*******************************************

Nowy rozdział:

PAMIĘTNIK FIONY


(mam yorka ma na imie fiona, mam terz kundelke Simbe)

Dawno, dawno temu była sobie fionka. Wybrała sie nad morze. Nie miała przyjaciół. Była smutna.
Pewnego dnia Fiona znalazła przyjaciółkę o imieniu Simba. Często spędzały czas na zabawach.
The end

koniec mojej notatki papa

**********************************************

A to spowrotem ja polskajulka a teraz film:


Papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz