poniedziałek, 16 sierpnia 2010

002.Wszystkiego po trochu (by polskajulka)

Hej. dziś wszystkiego po trochu. Awięc spis treści:
- felix
- opowiadanie
- my lps
- propozycje na imiona dla lps

ok najpierw felix:
jest to kot brytyjski niebieski na tym foto ma 1,5 roczku czyli jego obecny wiek.
mam terz lpsa felixa:
dostałam go na urodziny

******************************

Następny temat:
OPOWIADANIE!

Z pamiętnika jamnika:
Byłem w górach od 3 dni nie miałem żadnego przyjaciela.
Trochę mnie to martwiło bo jutro wyjerzdżam.
Ale dzisiaj, na Alpejskich szczytach spotkałem strasznie miłą owcę.
Okazało się ze mieszkamy w tym samym mieście dzieli nas tylko 5 domów.
byłem tak zadowolony ze zaprosiłem ją na kakao.

takie krótkie, następnym  razem będzie dłuższe.

**************************************************
My lps:

To mój 2 lps.
 
Moja Kromówka
Ten lps jest my sister.
To mój tukan ze sep , maki. moja kuzynka ma go nazywa sie tęczusia.
to lps my sister ze sep

***********************************************

imiona:

Daisy
Luka
Tęczusia
borys
kokardka
słonko
figiel
plusik
chmurka
kropelka
lissa
marysia, maria,marusia
cytrynka
Vanilia
Digit
Gwiazda
laura

to tyle papa!

PS imiona wymyślały : kuzynka i siostra.

3 komentarze:

  1. ja bym dała laura bo wiesz, moje przezwisko to lili a na imię mam laura.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym dała - swojemu zwierzakowi z tych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja pusia i lili bo jakoś mi się zmienia nazwa ...

    OdpowiedzUsuń