środa, 25 sierpnia 2010

012. Lps SEP (by polskajulka)

W dziszejszej notce chce wam powiedzieć moje zdanie o lps SEP (special editon pets) Ja mam 7 :

Imie: Snake
Jak go dostałam:
Kupowałam prezent urodzinowy dla mojej koleżanki a on był akurat w sklepie.
Dla mojej koleżanki kupiłam strusia i hipcia, moja siostra wzieła kraba w pojedyńczym a ja snaka.


Imie: Marta
Dstałam ją: Na wielkanoc


Imie; Maki
Dostałam go: Na urodziny


Imie: Darek, Derek
Dostałam go: za świadectwo z paskiem


Imie: Dagmara
Dostałam ją: nad morzem za moją kase


Imie: Leon
Dostałam go: nad morzem , na imieniny od cioci

Mam jeszcze oposa z pojedyńczego ale nie mam jego foto.
Imie ; Ania
Dostalam ją: Od cioci  nad morzem

*******************************************************
I u mojich lps nie byłO wczoraj impry ale dzisiaj będzie skoła z lego ;-)
PA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz