piątek, 30 marca 2012

145. Przygotowania do testów... (by polskajulka)

Wciąż się do testów szykuje... jutro mam ten do gimnazjum na 10.00, ale ide z koloeżankami, a że one po kolei po prawie każdą przychodzą, to już mam być gotowa o 9.30 =[ po co jest ten test?! A na dodatek trzeba wstawać tak wcześnieeeee.............. (ja w sob i nd śpie do około 9.00 - 10.00) No dobra, wezmę jakiegoś lps na szczęście, byleby zadziałął... a i chyba dostane nowego lps na wielkanoc, to znaczy nie nowego tylko używanego bo ktoś na allegro wypszedaje całą swoją kolekcję zxa dość niskie ceny (np. ten co0 ja go chcę kosztyje 8.99 zł a z przesyłką 13.00 zł) tzn. ten ktoś jest z okolic poznania, tyle że ja mieszkam po poznania południowej części a ten ktoś z północnej)

dobra, pa!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz