poniedziałek, 26 marca 2012

141. Co kupić? (by polskajulka)

Mam pytanie: co się najbardziej opłaca kupić?:

Mam 2 albo 3 takie kotki za to króliczek jest śliiiiiiiiczny... (koszt: ok. 33,00 zł)


Nie mam ani małpki, ani jaszczurki(tzn. mam ale tą bez pomarańczowego grzbietu). A te jaszczurki są piękne.... (koszt: ok. 33,00zł)



(przepraszam za skopiowanie, to jest z bloga kochane-lps.blog.onet.pl)
Foczka jest w poj. i kosztuje 17,00 zł


kameleonik.... moja koleżanka (nie Julianna) go ma i mi go w szkole pokazywała.... (kosztuje 17,00 zł)


co najlepiej wybrać? Nie kupię 2 zestawów bo mam 20 zł, ewentualnie rodzxice coś tam dołożą bo w sob. byliśmy w takim jednym sklepie-markecie gdzie są lps i Zuzia wzieła takiego niebieskiego charta, a że oprócz tego były tylko pszczoły (za mało kolorowe) i wieloryby (mam już 1-nego, nie potrzebuję 2-giego).

Więc co radzicie?

Pa!

PS za miesiąc mam 13 urodziny  =] jupi!

3 komentarze:

  1. Albo kameleona lub jaszczurkę z małpką!! (Według mnie). Fajne opowiadanie! Zapraszam serdecznie na blogi!

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym takiego kameleona ;3 jest szłodkii <33

    OdpowiedzUsuń