niedziela, 25 marca 2012

140. "Najlepsze przyjaciółki" cz 1. (by polskajulka)

Dzisiaj po raz pierwszy od.... miesięcy, od czasów " detektyw Zoe" opowiadanie:

Najlepsze przyjaciółki
Rozdział 1
Od kłótni wszystko się zaczyna
Głóna bohaterka: Selena


 Jak strzała pędziłam do Lili. Byłam w końcu chartem i umiałam gnać z zawrotną szybkością. Pod domem przyjaciółki byłam po kilku minutach. Lili otworzyła drzwi, zanim zdążyłam zapukać.
- Słuchaj, mam super nowinę!!! Patrz!!!
Suczka rasy basset trzymała w pysku kartkę na której widniał napis: "Nie masz przyjaciół? Chciałbyś poznać królewską rodzinę z LpsIssland? Nie czekaj! Narysuj komiks, w którym pokazujesz, jak cudowna jest Księżniczka Sonia, córka króla i królowej LpsIssland i wygraj wspaniałą nagrodę w postaci niezwykłego tygodnia w towarzystwieksiążniczki Soni. Zwiedzanie pałacu, pobyt nad Jeziorem Żółwim, wyjazd do najfajniejszego parku rozrywki z księżniczką.... Może czeka właśnie na CIEBIE?" A pod napisem mnóstwo zdjęć księżniczki jak to pozuje w suni balowej, jak w wieczorowej, jej zdjęcia w sypialni królewskiej... Moja przyjaciółka najbardziej na świecie chciała, by każdy w okolicy ją rozpoznawał, zaczepiał, prosił o autograf... tak, to właśnie takie życie chciałaby prowadzić Lili. Ja gdybym musiała wybierać pomiędzy byciem popularną modelką a skromną i nieznaną dekoratorką wnętrz, wybrałabym to drugie. Nie lubiłam się wyróżniać, wolałam pozostać niewidzialną. Jednak z zamyśleń wyrwała mnie bassetka:
- Hej, może weźmiemy w nim udział razem?
Zamyśliłam się.
- Wybacz, ale raczej nie. Wiesz, że nie lubię takich konkursów, poza tym nagroda wcale by mnie nie ucieszyła. Wiesz, jaka jestem. Nie będziesz zła, prawda?
- Jak mam nie być zła?! Zawsze miażdżysz moje marzenia!!! Zawsze siedzisz w cieniu! A tak się składa, że nie wygra się niczego, jeśli się będzie wśród tłumu i niezauwarzonym! Jak nie z tobą to wezmę udział sama!!! SAMA!!! A teraz cześć!

I trzasnęła drzwiami tak, że z niedalekich ndrzew uciekły gołębie. Zostawiła mnie!!! Tego się obawiałam!! Stałąm tak nie mogąc się pozbierać...


cdn
Już niedługo!!! =]

papa!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz