czwartek, 23 lutego 2012

140. Dwie łączanki (by polskajulka)

Dzisiaj, poniewarz nie było dosyć komentarzy pod poprzednim postem, nie dam wiadomości, tylko dwie łączanki. Zrobiłam przez te 3 dni tyle zdjęć, że trudno by było wstawić je wszystkie. No ale jeszcze takie info: byłam dzisiaj zobaczyć do sklepu zabawkowego w celu kupienia nowego lps'a ale dostawa będzie dopiero za tydzień =(  no niestety, była jedynie cudowna fretka chodząca. Nie starczyło mi, miałąm 30 zł, a kosztowała 50zł. No ale najpierw te łączanki, później reszta.:

jak ktoś kopiuje to musi mi napisać że chce to zdjęcie i musi je podpisać że jest ode mnie :)

no i jeszcze teraz miałam napisać o tych lps chodzących. No więc najbardziej podobają mi się:
1)



2)
3)


I jeszcze na 1-szym miejscu na równo z fretką jest piesek corgi, ale nie chciało się zdjęcie wyświetlić.

No to na tyle będzie... komentować!!!

PAPA~!

1 komentarz:

  1. Co do Zdjęcia wyszło ci super.

    A jeśli chodzi o Walkables to mam tą Fretke fajna jest na święta dostałam.
    U mnie w sklepie kosztuje 45zł

    OdpowiedzUsuń