wtorek, 21 lutego 2012

138.Dużo minęło (by polskajulka)

Dużo minęło... hehe nie martwcie się minął czas a nie mój "fiź" na lps =D długo naprawdę nie pisałam, bo jakoś chwilowo przeszła mi faza lps... ale wróciła wczoraj rano!!! a było tak:
mam obecnie ferie. pierwszy tydzień byłam w domu a na drugi wyjechałam do cioci. wczoraj sie pakowałam, w sensie rzeczy rozrywkowe, np. psp (tak, tak dostałam na gwiazdkę... a Zuzia ma Ipada) i pakowałam też Zuze. I tak pakowałam jej jakieś lalki, i doszłam do lps. Wziełam jej kilka, by może porobić im zdjęcia. A potem przyszłaona i sie pyta czy może sobie pożyczyć kilka moich do zabawy. Tak, czemu nie. No i sięgam je z półki, widze ile ich jest i coś mnie bierze... biore na garści figurki, wkładam do torby, dzisiaj licze... 39!!! No i znowu je zbieram... zdjecie teraz.. a nie jeszcze nie mam nowinę, dobrą, którą ogłoszę jeśli pod tym postem będzie przynajmniej 5 komentarzy!!! papa!!! :)
to na tłusty czwartek... spóźniony... =D

5 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie jesteś. Długo nie pisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na blogi. JulkaiSpółka, podyskutujmy o grach i moje nastoletnie życie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wróciłaś! :-))

    OdpowiedzUsuń