piątek, 15 października 2010

044.Dedektyw Zoe powraca w 2 odcinku! (by polskajulka)

Cześć dzisiaj:

Dedektyw Zoe
odcinek 2
cz 1

Był już 2 tydzień roku szkolnego. Trochę sie wysławiłam , bo kiedy znalazłam maleńką, był tak wesoły, ze opowiedział o tym dyrektorowi a on mówił o tym na apelu. Do mojej klasy doszedł jeden taki ponurak. Nazywa sie Klakson (:-D). Ale w 3 tygodniu szkoły stało się coś strasznego! Nagle zniknął nauczyciel Matematyki, pan Cat (musicie wiedzieć, że w mojej szkole są trzy przedmioty: matma, polak i przyroda. Jest terz 3 nauczyciieli). Nie przejełamsie bo nie lubiłam ani jego (bo był starszy od innych nauczyieli) ani matmy (bo była nudna I-D). Patrzyłam na to z przymrużonym okiem. Następnego tygodnia zmniknęła polonistka, pani Sonia! Troche sie zdenerwowałam, ale może po prostu tylko gdzieś wyjechała, nie widomo gdzie nie mówiąc nikomu o tym. Ale co sie stało 5 tygodnia!!! Ktokolwiek to zrobił musiał, MUSIAŁ  btć pomszczony! Zniknęła pani opos Anna, nauczycielka p[rzyrody i moja wychowawczyni w jednym! Na inne zniknięcia patrzyłam z przymrużonym okiem, ale to było powarzne!!! Od razu po lekcjach zadzwoniłam do nauczycielki z przedszkola mojej siostry, że odbiore ją późnjuej. Poszłam (bo dobrze wiedziałam gdzie mieszka i którędy wraca do domu moja przyrodniczka. Szłam tropem , kiedy nagle krzyknęłam.
- To straszne! - szepnęłam.

Koniec cz 1 2 odcinka. :-P

********************************************************
Pisałam , że w mopjej szkolebyła szkolna edycja "Mam Talent".
powiem tyle, że nie przeszłam.

******************************************************8

Mam nowego LPS!!!
:-D (A to ludzik w okularach: B-) )


Imie: Dawid
Stanowisko: brak
Praca: czasami wymyśla piosenki, lubi grać w klasy


***************************************************
Wymieniłam naklek\jki dzisiaj na 3 labladora. Chyba go sprzedam na Allegro.

*P*A*P*A*P*A*P*A*!*!*!
B-D

@------>------>---  -- róża dla czytających


ps niech ktoś sie zgłosi w poprzedniej notatce do konkursu! fajne nagrody!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz