środa, 13 kwietnia 2011

114.Fotoopowieści cz 2 (by polskajulka)

HEJKA! Ostatnio gdy były fotoopowieści był pod notatką taki kom.:
(...)Fajnie że piszesz (...) Jak najszybciej napisz cz 2 (..)
                                      julkaispolka

No i nie bedzie 2 fotoopowieści z rodzinką lps tylko o innym tytule:

Fotoopowieści
cz 2

Skrzydła Green
Znowu nie wiem, czy podpisy widać: (od lewej): Green, tata

Green miała 16 lat. Jak na razie była gąsienicą a nie motylem. Metamorfoze miała przejść już niedługo, podczas snu. Pewnego dnia siedziała z tatą w kuchni i rozmawiali:

Green: Tato, czuję że to już niedługo, ale...
Tata: Ale co "ale"?
G: No bo wiesz.... ty jesteś żółto-fioletowy, mama była niebiesko-błękitna, a ja... jeśli będę ... brzydka?
T: Na pewno nie, nie bądź głupia...
G: Może masz rację...
**************
Greemn poszła się położyć.

**********
Gdy rano się obudziła , nie mogła uwierzyć w to co widzi...
***
- Green, śniadnie! - zawołał z kuchni tata

Green poszła do kuchni, a tata otwarł pyszczek bardzo szeroko i zaniemówił. Przed nim stała green, owszem ale..... odmieniona! Nioe była już gąsienicą, lecz..... motylem!  Pięknym motylem!

- Cześć! Jak wyglądam? - spytała siadając do stołu
T:Pię...Pięknie!
Zadowolona motylica zjadła śniadanie i pomyślała, że bardzo dobrze, że ma to już za sobą, i że nie musi się już bać.

***THE END***


Jakie?
Fajne?
Piszcie, PA!

PS Obrazek:

Możecie wziąś se jako tapete, jeśli chcecie.

PA!!!

5 komentarzy:

  1. SUUUUUUUUUUPEEEERRR

    OdpowiedzUsuń
  2. he he he fajne. u mnie NN

    OdpowiedzUsuń
  3. hej. bardzo fajna opowieść. odwiedź mój blog:
    MadziaLPS.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. siema.
    świetna notka, naprawdę interesująca.
    słuchaj... jest taka sprawa...
    załorzyłam niedawno bloga o pet shopkach, (www.kolorowe-petshopy.blog.onet.pl)
    pojawiła się pierwsza notka...
    chciałabym, abyś weszła i ją przeczytała.
    ewentualnie zostawiła komentarz lub dodała mnie do linków.
    będę wdzięczna. pa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko zajdz do mnie i jak hcesz zostaw koma będę
    zaszczycona jeśli mnie odwiedzisz

    OdpowiedzUsuń