czwartek, 30 września 2010

033. Odkryłam nowości na EBAY.PL (by polskajulka)

hej mam nowosci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uwaga uwaga, dowiedziałam sie że chyba nie było jeszcze Jaguara w polsce! jest chyba nie bylo
jaguara w polsce! chyba jest na raziew ameryce a u nas bedzie puzniej jaguar a u nich lablador.
Oto nowości!!!:    @----)---  - róża dla czytających


Uwaga, uwzga!!! Wiem co będzie (najprawdopodobniej po jaguarze) w promocji kolekcjonerskiej!!!!!!!!!!!

Będzie to..........................Ptak KIWI!!!
Wiem, to dziwne ale mam dowód: dzienniczek kolekcjonerski:

Zdjęcie nie chciało się wyświetlić :-(

Opowiadanie pt "Kokosanka"

Eliot (jeżyk) i Kapsel (krecik) poszli pewnego dnia na spacer. Nagle, kiedy przechodzili po kłodzie, usłyszeli wolanie pod nią: "hop.hop!!!" Szybko zeszli na dół i zobaczyli dwie koszatniczki (koszatniczka - rodzaj gryzonia): Białą , nieprzytomną i szarą, będacą jeszcze dzieckiem. Biała miała ok 12 lat a szara 7.
- Co się stalo? - zapytał Kapsel.
 - Więc ja jestem Chochlik, a to moja siostra, Kokosanka, znana jako "Koszatniczka-Wędrowniczka , poniewarz ciągle wędrujemy. I szliśmy tą kłodą i ona spadła. Naszczeście kłoda jest tylko 2 metry nad nami. I spadła na piach . jest nieprzytomna od poł godziny. Nie miałem siły jej nigdzie zanieść, na szczeście zjawiliście sie wy. - opowiedział mały. Po ok . godzinie koszatniczka byla w lpslandzkim szpitalu, opatrzona przez lekarza Puchacza. Po kilku dniach byla już całkiem zdrowa. Zaprzyjaźniła się z tamtejsza koszatniczką: Skoczkiem. Chochlik zaprzyjaźnił sie z Felixem (małym szarym kotkiek) oraz ze Ćwirkiem (kolibrem) i z Lusi (kroliczkiem).

The End

Bohaterowie opowieści:

Biała to Kokosanka , szary to Chochlik a jeż i kret to oczywiście Eliot i Kapsel :-)

Podziękowanie dla Marta.Lps za "obserwowanie" mojego bloga :  :-)

PAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz