piątek, 24 września 2010

027. Mam LABLADORKA! (by polskajulka)

hej mam już labladorka od wtorku ale miałam dużo nauki, dzisiaj spr z anglika więc dopiero dzisiaj pisze...

Uwaga! pisząc o new pomocji kolekcjonerskiej nieco sie pomyliłam!!! oto instrukcja jak zdobyć labladorka:

1.idż do dobrego sklepu z zabawkami lub do smyka i poproś o ulotkę na labladorka
2. naklej 6 naklejek na ulotkę i zdobądź 2 pieczatki dobrego sklepu z zabawkami (kiedy coś kupisz dostajesz pieczatkę)

3.wymień na    L A B L A D O R K A ! ! !






*****************************************

fOTO LABLADORKA:
 opakowanie od góry:



Opakowanie z prawej strony:


opakowanie z lewej strony:


0pakowanie od tyłu:


Opakowanie od przodu:

Sweet!!!

TERAZ JEGO DANE:
imie:Bali albo Luis (niech MARTA.LPS mi poradzi!!!!!)
stanowisko:brak
praca: Ratownik

I foto najcudniuejszego lpsa:

 i uwierzcie ze te foto byly robione komurką....
Z funkcja macro!!!

PAPAPAPAPAPA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz