poniedziałek, 15 sierpnia 2011

135.Mój blog ma rok!!!!!! (by polskajulka)

Cześć!!! Mój blog miał wczoraj rok!!! No i nie pisałam ostatnio za dużo... Sorry, ale byłam strasznie zajęta wakacjami... (od 24.07-7.08. byłam nad morzem, a teraz od 11.08-14.08. byłam u wujka i cioci w Olsztynie...) no i mam 7 nowych lps:
- podróbka charta (nie interesuje mnie że podróbka, ale zawsze chciałam mieć charta)
- jamnik i papuga z tego zestawu:


















- szynszylke z saszetki z tego zdj.:













- Pudelka z saszetki (nie mam zdjęcia)
- ciułałę z poj (nie mam zdj.)
- kotka z sep:

















imion jeszcze nie wymyśliłam :-(

dla mnie urodziny nie są tak ważne jak np. Boże Narodzenie, więc kończe notatkę. Mam nadzieję że gdy mój blog ma rok, będzie więcej komentarzy. Pa!

5 komentarzy: