niedziela, 6 lutego 2011

106. Moje YouTube (by polskajulka)

HEJ wreszcie mam internet. I pisze z mojego komputera :-)

A więc moje filmy na YouTube (przed chwilą dodałam) :-) Są 2 z lps i 2 ze spore :
http://www.youtube.com/user/polskajulka10?feature=mhum
Na YouTube jestem polskajulka10  Może po tej notatce dodam jeszcze jakieś... może jutro jakiś wpadnie.... mam powyżej 15-stu filmów z lps więc.... jeszcze podczas ferii u cioci nagrałam nowe....
Dobra zdjęcie:
Lisek Frido (jest Zuzi) w igliwiu od choinki.....  igliwie nie ma ciekawego koloru, ale się nie czepiajcie

Dobra, pa!!!

2 komentarze:

  1. Ładny lisek!! Hanna Lis!!;-)) Zapraszam! JulkaiSpólka i posyskutujmy-o-grach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, zaraz zabieram sie do oglądania, ja niestety nie mam konto, ale może sobie za niedługo założe ;pp
    zwierzaczki-lps

    OdpowiedzUsuń